30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 23: Smutna piosenka.

No Comments
Hej~ Wczoraj do wybrania była piosenka wesoła, a dzisiaj zupełnie zmieniany nastrój i wybieramy smutny utwór. Jakie wyciskacze łez wam zaproponujemy? Sprawdźcie~


Dooors: 


Wybieram MBLAQ - It's War. Teledysk jak i piosenka są bardzo smutne, jednak pomimo tego je uwielbiam. Ta piosenka zawsze wprawia mnie w dobry nastrój kiedy jestem smutna. Moim zdaniem jest to idealne połączenie~ 

Bandur: 


Bandur postanowił odgrzebać staroć od Big Bang - Haru Haru. Chyba każdy się zgodzi, że ta piosenka jest naprawdę smutna a przy teledysku można się popłakać. Przypomniała mi się jeszcze drugi utwór, którego słuchałam tylko góra trzy razy bo...naprawdę od razu mnie on dołował, a jest to EXO - Miracles in December. Prawdziwy wyciskacz łez T^T 


~~~ 


A co u was wywołuje smutek? Piszcie! 

BaDooor~ 


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.