Wielki Twitterowy spam ^.^

3 comments
Nie planowałam tego posta, ale po co zobaczyłam stwierdziłam, że muszę to upamiętnić. Po raz kolejny pisze dla was Dooors.


Jestem w środku, a raczej byłam, wielkiego twitterowego spamu. Ale od początku. Niedawno słyszałam ze k-popersi chcą zorganizować akcje - twittowac pewne hasło by pokazało się w trendach. Pewnie i tak wielu z was o tym słyszało. Mieliśmy i nadal mamy pisać w twittach:


Więc jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście to śmiało ;D
W życiu nie widziałam aż tak wielkiego spamu. Weszłam na twittera akurat w najgorętszym momencie. Kiedy zobaczyłam tych wszystkich ludzi, którzy trendowali, nie mogłam się do nich nie dołączyć. Wszyscy jak szaleni pisali, tredowali i podawali dalej tweety innych. Coś wspaniałego. Poczułam taką wielką moc. Wszyscy k-pop'owcy złączyli się i walczyli o to o czym każdy marzy. Doszło w końcu do tego ze po jakiś 150 tweetach dostałam limit i brak możliwości trendowania T^T,


Ale z tego co przed chwilą zobaczyłam mogę znowu spamować xD Więc zaraz idę nadal to robić. Ale powiem wam szczerze, że dzięki tej akcji zrozumiałam, że jednak wszystkie fandomy mogą się zjednoczyć i walczyć o coś na czym nam zależy.(Potarzam się ale kij) Nawet jeżeli to nic nie da. To jest piękne i pozdrawiam wszystkich co trendowali i nadal to robią. Kocham wszystkich k-popersów.

HWAITING <3
papa Dooors.
PS. Czekajcie na notki Bandura i na nowego fanfika. Co prawda nie udało nam się napisać zbyt dużo świątecznych, ale i tak mamy dużo pomysłów na inne fanfiki ;D
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.