U-KISS~ "You are Alone..."

3 comments
Witajcie ponownie, tutaj Bandur ^ ^ W tym miesiącu już zapowiada się wiele ciekawych teledysków i comebacków, więc trzeba się sprężać ;D Mamy 12 stycznia- co oznacza...Nowy japoński singiel U-KISS!  Wspomniałam o nim w notce "K-pop'owe podsumowanie roku", i oto jest~! Let's start ♥

                        

Alone- to już szósty japoński singiel utalentowanej grupy U-KISS. Gdy rozkręcili się na początku zeszłego roku, tak nie zapowiada się aby przestali. W marcu szykuje się comeback grupy do której dołączy nieobecnym ostatnim czasem raper AJ. Skupmy się jednak na obecnej sytuacji ^^;;;

         


24 grudnia pojawił się trailer mamy tutaj kawałek piosenki, tańca i making off. Zapowiadało się ciekawie i zrobiło na mnie dobre wrażenie. Jak widać MV nie jest urocze i kolorowe. Skupia uwagę raczej na takiej szarej i ponurej atmosferze. Chłopaki poubierani są w stroje oddające klimat klipu. Może mieli lepsze produkcje ale ta wcale nie odstaje poziomem od ich innych teledysków. 

MV nie mogę wrzucić przez usługę YouTube bo teledysk można obejrzeć tylko gdy posiada się link. Dziękuję Facebook;owemu U-KISS Poland za link ♥ U-KISS Alone MV

                 
Co można powiedzieć o tym utworze? Cóż jak dla mnie jest typowo na rynek japoński. Utwór jest szybki i pełen energii. Nie może zabraknąć również U-KISS'owego dubstep'u ♥ W sumie dla mnie i dla Dooors reakcja była jedna: Wow. To dlatego, że chłopcy pierwszy raz pokazali taki mocniejszy styl. Dobrze skomponowane wokale na czele z liderem Soohyunem. Do tego dochodzi jeszcze rap Eli'ego i Dongho. Ogólnie piosenka robi na mnie dobre wrażenie. 
Choreografia jak najbardziej na tak ♥ 


 

Jest kilka rzeczy, które przypominają mi fragmenty innych mv:

1. Gdzieś już to tło widziałam...


Popatrzcie na ścianę za Elim (wiem,że to trudne przy takim biasie, ale skupcie się xD) 
Kółka, czerń i prześwity światła.
Trochę jak Max w Keep Your Head Down;



Ach i jeszcze Kiseop miał to tło za sobą ;D ( w sumie wszyscy mieli xD)




2. Złote i świeci, cóż to takiego?


W nakryciu głowy Kevina dojrzałam podobieństwo (może nie jakoś totalnie uderzające) do G-Dragona i jego złotego bajeru. Trochę podobne stylem.  



3. Zwróciliście uwagę na sposób poruszania się Hoona w tańcu? Za każdym razem jak chce pokazać dramatyzm "nuty" to otwarta rękę (lewą) "przykłada" ja do ucha (oczywiście nie tak dosłownie jest zachowana odległość) i wtedy następują dwie rzeczy. Głowa Hoona odchyla się do tyłu potem w przód a ręka robi na odwrót. No nie wiem jak lepiej to wytłumaczyć screenów też nie mam, ale zauważyłam to już w kilku teledyskach xD Taki autorski ruch? Na to wychodzi ;D


Zdaniem Dooorsa "TANIEC" :
No siemka ;D Specjalnie chciałam zwrócić waszą uwagę na ten taniec. Układ może jakoś nie specjalny, taki jak każdy innych. Dobrze dopracowany, wyćwiczony, itd. Co nie oznacza, że mi się nie podoba xD
Jednakże bardzo spodobał mi się ten przerywnik. Tak jak my to nazywamy: dupstet U-KISS ^.^ Jest on inny niż wszystkie. Warto zwrócić uwagę na sposób kamerowania jak i na moment podzielenia ekranu na 3 części pokazujące członków zespołu z innej perspektywy  Naszej zdaniem tej strasznej. Myślec ze zamysł był celowy by pokazać i nadać jakby całemu teledyskowi tego mroku. Podzielenie ich też na te dwójki i Eli który pokazuje ręką STOP (Stop girl in the name of love xD) i Kiseop robiący dziwne obroty rękami nad głową sprawiają, że odczuwam lęk xD
Jak zwykle taniec Kiseopa mnie powalił bez dwóch zdań i ogólnie jestem na tak, zwłaszcza ten "przerywnik" wywarł na mnie dobre wrażenie. ;D
Tak po za tym bardzo podoba mi się to, że przy wspólnym tańcu wszyscy są ubrani jednakowa a przy slow montion każdy ma swój indywidualny styl ;D 


Okay Girl~ Stylizacje- czy to co Bandur kocha najbardziej ;D

1. Kevin




(Oj, Kevinnie trzeba było powiedzieć, że masz okres XD)

Dla porównania Key, z japońskiej wersji Lucifera 



Kevinnie~ Fryzurka zacna, tylko szkoda, że kolor nie jest ciemniejszy :< Moim zdaniem ten odcień blondu jakoś nie bardzo pasuje do kochanego wokalisty. Poza tym Woo prezentuje się genialnie~ Elegancka czarna  marynarka, złoto i ta świetna rodem z Rosji czapka ;D 

2. Eli 


 OMO, OMO i jeszcze raz OMO. Raper U-KISS wygląda wspaniale~! Zaczynając od brązowych cudnych włosów, przez kolczyk w brwi, po sam strój. Klasyczna elegancja której dopełnieniem jest metal. Nie wiem jak wy, ale Ja i Dooors umieramy *o* 

3. Kiseop 
(Kiseoppie, nie płacz :<)
Maindancer już od dłuższego czasu ma czarne, postawione do góry włosy. Kiseop wygląda uroczo i ciekawie. Lamparcie cętki, sweterek i duuużo biżuterii. Jak dla mnie 5+ ♥ 

(Ktoś tu śpi, albo jest przyćpany XD)

 
4. Soohyun







Okej wybaczcie, że mam tylko takie screeny ze Soohyunem ;< Pozatym, że Lider stoi za siatką ma na sobie interesujący czarny strój z wysokim kołnierzem i jak inni członkowie w tym MV sporo biżuterii. Soohyun bardzo mi się podoba w takiej stylizacji

5. Dongho


Makane, no nie powiem Wow. Dongho zawsze wygląda dobrze, nawet bardzo. Oczywiście czarny elegancki strój być musi, ale żeby nie było nudno to w jednym ujęciu mamy ten dziwny srebrny wisior, a potem...Tą naprawdę uroczą obróżkę. Przypomina małego szczeniaczka. Yaaaay ♥


                              
                                                  (Taki tam Soohyun z DoraDora do kompletu :D)

6. Hoon

Na koniec ostał się wokalista Hoon. Jak już wspomniałam przy reszcie stylizacji. Czerń i pokaźne ilości biżuterii. Jego strojowi nie mam nic do zarzucenia. Bardzo mi się podoba.






I to by było na tyle tym razem. Mam nadzieje, że wam się podobało, a U-KISS'y znalazły miejsce w waszych sercach ^ ^

Bandur ;3

                                    
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.