Tydzień z ... ? - M&A (dzień 2)

3 comments
Witam w kolejnym dniu Tygodnia z Dooors'em (swoją drogą dziwnie to brzmi xD). Muszę się pochwalić, że wczoraj wreszcie przyszły gazety (AoW), które zamówiłam z Bandurem. Niestety ona dostanie ją dopiero jak wróci xD Moim zdaniem gazeta jest naprawdę fajna ^.^ Szkoda tylko, że ten rzekomy plakat z EXO- K  to tak naprawdę tylko Kai, ale lepsze to niż nic ;) Wczoraj jeszcze zostałam pozbawiona okularów i czułam się strasznie bez nich dziwnie. Dzisiaj odbyłam już pierwsze nauki z matmy od koleżanki, jutro kolejna "sesja" xD No dobra nie będę nikogo zanudzać moim mało ciekawym życiem więc przejdźmy do dzisiejszego tematu.

Skoro już jesteśmy przy temacie kraju kwitnącej wiśni to dzisiaj napisze o czymś co każdy na pewno oglądał, czytał bądź obiło mu się o uszy ;)
Jak już sam tytuł notki wskazuję bedzie o mandze i anime. Moja przygoda z Japonią, jak i M&A nie jest długa. W przyszłym miesiącu miną zaledwie 2 lata.

*retrospekcja*

Było to pewnego słonecznego, ale bardzo zimnego dnia. Siedząc wygodnie w fotelu i popijając gorąca czekoladę ... A tka na serio to miałam wtedy ferii, a tak dokładnie to akurat koniec ferii. Byłam wtedy jeszcze wielkim ignorantem, który miał gdzieś kulturę Azjatycką i wyśmiewał "chińskie bajeczki". No dobra może za ostro powiedziane. W szkole bardzo się denerwowałam jak moje koleżanki rozmawiały na temat anime, a ja nie wiedziałam o co chodzi. Wtedy jakże wspaniały Bandurek powiedziała mi, żebym oglądnęła sobie jedną serie i zobaczyła czy mi się to podoba. Tak jak zaproponowała tak zrobiłam i ... się zakochałam. Pół roku później poznałam k-pop xD  

*koniec retrospekcji*

No tak to mniej więcej wyglądało. Może na moim koncie nie ma 10 tysięcy obejrzanych serii, czy przeczytanych tomów mang. Mimo iż na co dzień nie mam czasu to na feriach czy na wakacjach lubię sobie czasami pooglądać. Jednak kiedy pojawił się wspaniały świat dram i jest tyle rzeczy do obejrzenia kończy się tak , że nic w końcu nie oglądam xD Typowa ja -.-

Ale ja nie o tym.
Na mojej specjalnie stworzonej liście obejrzanych anime znajduje się 18 tytułów. Nie wiele prawda? (dram jest jeszcze mniej uwierzcie xd).


Moim pierwszy obejrzanym anime, które wręcz uwielbiam jest Ouran High School Host Club oglądał ktoś? Jako że to pierwsze anime to mam do niego sentyment. Dzięki niemu polubiłam te "chińskie bajeczki" ^^
Jest to naprawdę zabawne anime, a moje serce podbili bliźniacy Kaoru i Hikaru ♥

Wtedy jeszcze nie lubiłam yaoi xD
  Potem z zainteresowaniem oglądałam kolejne tytuły. Na mojej liście pojawiły się takie anime jak : Death Note, K-ON obie serie, Kuroshitsuji obie serie, Uta no prince-sama, Vampire Knight, Kuroko no basket, Another, No6, Poyopoyo (który jest bajką dla małych dzieci, ale on jest taki kawaii *.*), Helsing, Soul Eater, Danshi Koukousei No Nichijou i Ao No Exorcist.

Kazde na sój sposób fajne. Jednka moim ulubionym zaraz po Host Club jest Ao No Exorcist. Wspaniała kreska, dużo akcji i fajni bohaterowie ;D Jeżeli ktoś nie widział serdecznie polecam ^.^

























Jeżeli chodzi o magi mam już w domu mała kolekcyjkę. A pochwale się a co tam xD Szpan jest szpanem ^.^
FMA w posiadaniu mam 15 tomów, które nadal czytam xD (jak wstyd xd)
Drug-on - 3 tomy, które wyszły
Alicja w Krainie serc - 4 tomy. Naprawdę fajna manga. Chciałabym się znaleźć w takiej krainie pełnej bishów.
Hetalia - 4 tomy. Fajna sprawa, ale te pojedyncze historyjki... Czasami ciężko się w nich połapać.
The Innocente - one schot, polecam.
Tak wygląda moja mała biblioteczka. Czytania, a czytania xd

Szczerze? Myślałąm, że ta notka będzie ambitniejsza xD Sama się zawiodłam, ale nie wiem o czym jeszcze napisać. Przecież nie będę tłumaczyć co to anime i manga bo to całkowicie bez sensu.
Jedyne co mogę stwierdzić to to, że oglądanie anime to fajna sprawa. A reakcja ludzi na to, że czytasz od prawej do lewej jest nieziemska. W mojej rodzinie już krąży plotka, że książki czytam od tyłu. A jak widzą mnie z mangą w ręce to np moja babcia się mnie pyta : "czytasz to japońskie od tyłu tak? " Ja jedyne co umiem powiedzieć to : "Tak babciu, tak. " Ręce czasami opadają xD

Może jutrzejsza notką bezie ciekawsza. Starałam się gomene. Nie bijcie ! xD A jakie są wasze ulubione tytuły ? Piszcie ^.^

Do jutra. Anneyong ^^

PS. Zapraszam na bloga z fanfikami KLIK - nowy post, trochę niespodziewany ;D
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. ha ha gify-te oczka ;*
    ach szkoda ,ze ja nie potrafię tak robić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też załuję, że zamiast calego exo-k jest tylko Kai, ale no spoko :) Ja z M&A mam tak samo. nie widzialam dziesiatek seriali, ale czasem lubię bardzo poogoladac. One ok rock <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie oglądałam anime, ani nie czytałam mangi :D
    Fajne zdjęcia i czekam na następną notkę ^^

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.