30 dni k-pop'owych wyzwań: Dzień 03 - Piosenka od twojego ulubionego girls bandu.

1 comment
Siema. Lecimy z kolejnym dniem, nie ma poddawania się! Btw. podoba wam się ten challenge?


Dzisiejszym zadaniem jest pokazanie piosenki od swojego ulubionego girls bandu. Więc do dzieła~

Bandur: 

Oj rany rany, co to oni każą mi wybierać XD Niektóre te pytani są doprawdy problematyczne...Ogólnie tak jak Dooors mam tylko dwa ulubione girlbandy a reszta to jakieś pojedyncze przypadki, bo kobiece grupy zazwyczaj mnie po prostu odpychają swoimi wizerunkami. Tym razem wybrałam zespół F(x)~ Dziewczyny są naprawdę wspaniałe i moim zdaniem trudno ich nie polubić. W każdym razie piosenką, którą wybrałam jest - Step. Utwór bardzo mi się spodobał i często go słucham. Nie wiem co jeszcze mogę wam powiedzieć, po prostu posłuchajcie ^^ 

Dooors:

Zwykle jeżeli chodzi grils bandy to lubię pojedyncze utwory. Moimi ulubionymi grupami są f(x) i 2NE1, jednak zdecydowałam się na inna piosenkę. Mianowicie SPICA - Tonight. Ten zespól też bardzo polubiłam, dziewczyny wkładają wiele pracy w swoje teledyski, co powoduje, ze każdy jest oryginalny. To cenie w rożnych zespołach. Piosenka jak i teledysk bardzo mi się podobają, i zaliczam ja do jednych z ulubionych. Ta gitara po prostu mnie oczarowała, a teledysk jest pozytywnie zakręcony. 


No to do zobaczenia jutro. Mamy nadzieję, ze wam się nie znudzimy xd
BaDooor
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Challenge jest bardzo fajny i wcale nie nudzicie <3
    Hm, ja bym wybrała 2ne1 Ugly. Ta piosenka przemawiała do mnie, zanim poznałam i pokochałam 2ne1 (Dara~! <3). Ostatnio słucham jej rzadziej, męczę nowy album, ale zawsze będę ją kochać za tak cudowny tekst.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.