30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 06 Piosenka z roku w którym zacząłeś słuchać k-pop.

2 comments
Truturururur! Dzień szósty wita nowe wyzwania ;D Robi się coraz ciężej, a to dopiero początek xD haha. Jednak nie możemy doczekać się dalszych zadań.


Tym razem mamy wybrać piosenkę z roku, w którym zaczęłyśmy słuchać k-pop'u. Jak zaczęłyśmy słuchać koreańskiej muzyki to był koniec 2011 roku. Więc trzeba poszukać co wtedy wyszło xD 

Dooors


Nie wiedziałam, że ta piosenka jest z 2011 roku, ale bardzo się z tego powodu cieszę, bo miałam łatwy wybór. Zdecydowałam się na nią bo jednym słowem jest niesamowita. Zawsze silnie na mnie oddziaływuje, przez nastrój, wokal i rap Yongguka, który jest bardzo przejmujący. Kiedy mam doła lub mniej wesoły humor to odnajduje ulgę i pocieszenie właśnie w tej piosence. Dla mnie wszytko w niej jest idealne od utworu po teledysk ;D

Bandur: 


                                  

Myśląc o roku 2011 od razu mam przed oczami TVXQ - Keep Your Head Down. Na początku myślałam, że to po prostu sub-unit DBSK, ale jak się później dowiedziałam sprawa ma się zupełnie inaczej. Pomijając jednak jakoby "fakty historyczne" zajmę się samą piosenką. Bardzo lubię ten kawałek gdzie mogę posłuchać dwóch, silnych i współgrających ze sobą głosów Changmina i Yunho. Połączenie tej dwójki daje po prostu niesamowity efekt po którym ciężko się otrząsnąć. Już w swoim pierwszym kawałku zaserwowali nam intensywne doznania <3 Teledysk też jest świetny szczególnie moment "epickiego przybicia piątki" kiedy to nagle na drugim planie wszystko wybucha xD Taniec również świetnie wychodzi tej dwójce dlatego z przyjemnością wstawiłam dzisiaj do challangu KYHD <3

~~~~

Do zobaczenia ~ BaDooor

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Ciężko będzie ;-; Kiedy zaczynałam przygodę z kpop'em był początek 2012 roku, także zdecyduję się na Big Bang - Fantastic Baby xD

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.