30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 19: Piosenka, która mnie przypomina.

No Comments
O nie powoli nam się maj kończy T^T


Dzień 19 - Piosenka, która mnie przypomina.

Dooors:

Dobra mówiłam, że inne challenge były trudne? Myliłam się! I to bardzo. Przez następne 3 dni będą najgorsze wyzwania, jakie ktoś mógł wymyślić. No bo jak można wybrać piosenkę, która przypomina kogoś. Znaczy wiem, że to na zasadzie skojarzeń ale raczej nie wiem czy jest jakaś, która by mogła mnie przypominać. Samej jakoś tak ciężej. Nie mniej postanowiłam podjąć wyzwanie. Na cóż tym razem padło? 


Nie wiem czy już to gdzieś tutaj dawałam, ale posłużę się tym utworem jeszcze raz.
Jeżeli chodzi o piosenkę, która trafiła w moje serce to zawsze podaję ta. Myślę, ze przez to można ją uznać za piosenkę, która się ze mną kojarzy.

Bandur: Naprawdę, te wyzwania stają się coraz trudniejsze, nie sądzicie? I co ja mam właściwie tutaj wybrać, żeby było dobrze? Ciężko jest znaleźć taką piosenkę, doprawdy. Nie wiem ile właściwie się nad tym zastanawiałam, bo połowa, która przychodziła mi do głowy była do wyrzucenia. W końcu jednak przeanalizowałam sytuację i wybrałam:


B.A.P - 1004 (Angel). W czym ta piosenka może mnie przypominać? Głównie w tym, że na początku jest spokojna, a potem nagle się rozkręca i emanuje energią. Tak samo jest ze mną. W szkole jestem cicha i spokojna do tego stopnia, że nikt nie spodziewał się po mnie tego, że potrafię dużo mówić i w ogóle być towarzyską. A kiedy już się "rozkręcę" i będę mieć odpowiednie towarzystwo to naprawdę potrafię się otworzyć i być taką jak refren tej piosenki.

~~~~

Jako ciekawostkę możemy powiedzieć, ze mamy piosenkę, która określa i przypomina nasz blog. Jest nią utwór G-Dragon'a i Taeyang'a Korean Dreams. Jest ona idealnym odniesieniem do całokształtu tego co tutaj się znajduje ^^ 
~~
Dooors and Bandur ~

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.