30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 04 - Piosenka twojego ulubionego męskiego idola.

3 comments
Kolejny dzień niesie za sobą kolejne wyzwania. Tak oto zaczynamy dzień czwarty wyzwań!


Dzień 04 - Piosenka twojego ulubionego męskiego idola. Czyli kolejna dawka muzyki od nas ^^

Bandur:

Tym razem podjęcie decyzji nie było takie trudne~ Moim wyborem tym razem zostaje Henry - 1-3-4 <3 Piosenka ma naprawdę uroczy tekst o miłości, jest chwytliwa i szybko wpada w ucho. Przyjemny głos wokalisty Super Junior-M jeszcze tylko dopełnia całości. Aż dziwne, że tym razem wybrałam coś, co ma teledysk o.o Tym bardziej się z niego cieszę, bo możemy zobaczyć w nim Amber z f(x) <3 Wszystko jest tutaj naprawdę super, więc serdecznie polecam wam ten utwór.


Dooors:

U mnie tym razem padło na G-Dragona. Mój mentor i autorytet, gościu który ma u mnie taki szacunek, jak mało kto! Na prawdę. Zawszę będę go podziwiać i tak samo jego twórczość zawsze wywołuje u mnie pozytywne emocje. zdecydowałam się na piosenkę One of a kind, swego czasu miałam na nią wielka fazę.
Do tej pory chce ta koszulkę lub bluzę, szkoda, ze takie drogie. Co do piosenki nawet na początku istnienia tego bloga recenzowałam ją. Po protu uwielbiam ją, ja i inne jego utwory!


Jakie są wasze propozycje? Piszcie ^^
Dooors i Bandur ;3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Piosenka mojego ulubionego męskiego idola hymm...sądzę, że będzie to Crayon od G-Dragona ^-^ Podoba mi się wasz pomysł z tymi kpop'owymi wyzwaniami ;D
    Nominowałam was do Always The Best Blogs ;) Więcej na: http://crazy-stories-kpop.blogspot.com/2014/05/always-best-blogs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczę was i nie wybiorę Kyu! XD
    Tym razem padło na Jang Keun Suka- My bus. Drama cudna, piosenka nieziemska a Keun Suk... <33333

    OdpowiedzUsuń
  3. "One of a kind" uwielbiam tekst :3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.