30 dni kpop'owych wyzwań: Dzien 02: Piosenka twojego ulubionego boys bandu.

2 comments
Hej! Dzień drugich naszych zmagań uważamy za otwarty ^^ Bardzo się cieszymy waszymi komentarzami w których dzielicie się swoimi wyborami. Oby tak dalej!


Dzień 02 Dotyczy piosenki od twojego ulubionego boys bandu. No to do dzieła.

Dooors:


Zdecydowałam się na piosenkę B.A.P - One Shot. Jako, że mam kilka ulubionych zespołów (dokładnie 3 najukochańsze) to stwierdziłam, ze nie będę się trzymać tylko jednego. Dlaczego akurat ta piosenka? Jest dla mnie wyjątkowa i dała mi niezłego kopa gdy tego potrzebowałam. Od tamtej pory dzięki słowom tej piosenki staram się nie poddawać bo w końcu mam tylko jedna szanse! Jako, że to miała być jakakolwiek piosenka, to czemu by nie akurat ta ;D Jak nie czytaliście jej słów, serdecznie polecam ;D

Bandur:

Piosenką dnia drugiego będzie Symptoms od SHINee. Niesamowicie urzekła mnie już wtedy, gdy odsłuchałam skróconej wersji tego utworu przed wydaniem płyty. Ciężko było pozbyć się wrażenia, że na pewno jest to coś magicznego, zapadającego głęboko w pamięć i w serce. Zakochałam się w tym utworze od pierwszego przesłuchania. Nawet teraz piosenka bardzo silnie na mnie działa pomimo, że od jej wydania minęło sporo czasu. Kolejną rzeczą, którą w niej kocham jest tekst napisany przez Jonghyuna dlatego tym mocniej ubóstwiam tę piosenkę. Ogólnie całe Symptoms to jego pomysł, więc skoro to mój ultimate bias jest to dla mnie niczym wyjątkowy, najpiękniejszy na świecie prezent. Ostatnim elementem są niesamowicie brzmiące głosy członków SHINee, które razem tworzą przepiękną i trudną do opisania całość. Wstawiłam dla was występ z Music Bank'u, ponieważ uważam, ze świetnie oddaje emocje. 


Weee kolejny dzień za nami. Nie wiem jak wy, ale my nie możemy doczekać się już kolejnych! Piszcie w komentarzach na jaką wy piosenkę byście się zdecydowali ;D 
Tymczasem zapraszam oczywiście na drugiego bloga wystarczy, ze klikniecie zakładkę Team i was przeniesie do randoma. 
Pamiętajcie tez o ankiecie, która znajduje się tuż obok! Każdy głos się liczy. 
Do zobaczenia już jutro~ BaDooor
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Mam za dużo ulubionych boysbandów, nie potrafię wybrać XD Hmm... to chyba będzie Big Bang- Lies <3

    OdpowiedzUsuń
  2. SuJu Superman. Tekst jest taki cudowny, podnosi mnie na duchu, gdy tego potrzebuję <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.