30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 13 - Najczęściej grana piosenka na twoim MP3

2 comments
I do przodu ^^ To już taka rutyna co? Xd Musimy sie wytłumaczyć odnośnie dnia 12. Nie pojawił się on na blogu, ponieważ dotyczył on debiutanckiej piosenki ulubionej solistki. Wyszło tak, że obie dodałyśmy owe piosenki w challenge z piosenką ulubionej idolki. Stwierdzimy, ze to bez sensu wstawiać to samo i po prostu przechodzimy dalej xd


Dzień 13 polega natomiast by przedstawić piosenkę, która najczęściej odgrywana jest na naszych mp3.


Bandur:

Teraz najczęściej jest to It's late. Jest to piosenka autorstwa Jonghyuna, którą pierwszy raz wykonał podczas eventu z okazji 5 rocznicy debiutu Shinee. Ostatnio nagrał wersje studyjna i puścił ja podczas swojej audycji Blue Night. Piosenka jest cudowna i relaksujaca. Az chce się do niej pstryka palcami albo zamknąć oczy i rozkoszować się głosem Jjonga. 

Dooors:

U mnie natomiast ostatnio ciągle leci piosenka SHINee - Shinee girl. kiedyś nie zwracałam uwagi na tą piosenkę, aż w końcu przesłuchałam i bardzo mi się spodobała. Teraz nie mogę się od niej uwolnić! Jest rytmiczna, momentami spokojna i ujmująca. Łączy wszystkie elementy które piosenka powinna mieć ^^ Jest świetna!

~~
Weee~~Do zobaczenia ;)
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. U mnie od roku jest to jedna i ta sama piosenka- Super Junior It's you <3
    Najcudowniejszy utwór, jaki słyszałam~

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim przypadku to będzie Taemin - Wrongful Meeting oraz Saving My Hubby (lub inaczej Be Strong Keumsoon-ah). Przez ten drugi zawsze mam ciarki na plecach!

    Ach, w ogóle to na allegro można znaleźć torby z One of a Kind (Dooors wspominała o bluzach, ale myślę że torba też się nada :D).

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.