30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 15 - Duet

2 comments
No hej, hej jak tam u was kochani? Bo my wciąż świetnie się bawimy przy challenge.

Dzień 15 polega na wybraniu ulubionego duetu czy coś xd

Dooors:

Wprost nie mogłam się doczekać, aż wyjdzie ten duet. Moim zdaniem jest jednym z najlepszych rzeczy które SM i Wollim mogli zrobić wspólnie. Połączenie tej dwójki jest iszczeniem mych marzeń. Myślę, ze  Key i Woohyun dobrze odnaleźli się w tej sytuacji. Ja nie mogę się juz doczekać ich kolejnych dokonań. 

Bandur: 

Dla mnie niekwestionowanym numerem jeden wśród duetów będzie Eunhae ♥ Uwielbiam tę dwójkę razem szczególnie kiedy tworzą tą idealną jedność~ Ich głosy wspaniale się ze sobą komponują a zdolności taneczne połączone w jedno dają cudowny efekt ♥ Raz na konwencie zobaczyłam Oppa Oppa i od tego czasu zakochałam się w owym duecie tak bardzo, że zafundowałam sobie ich krążek~ 

~~

See you next time <3
BaDooor ^^ 

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.