30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 07 Piosenka z tego roku.

No Comments
Wow minął już tydzień challengy. Co oznacza, że na randomie dobiegają końca dwa wyzwania. Mamy nadzieję, ze tam też zaglądaliście?


Dzień 7 wymaga od nas wybrania jednej piosenki z tego roku. Jakie szczęście, ze nie robimy tego wyzwania pod koniec roku xD

Bandur:

Jak to zostało wspomniane we wstępie, to naprawdę wielkie szczęście, że wybieramy piosenki teraz. Zadanie nadal jednak jest ciężkie...Postanowiłam jednak uhonorować w 7 dniu naszych wyzwań Super Junior M i ich comeback ze SWING ♥ Zawsze z niecierpliwością oczekuję ich powrotu~ Jeżeli macie ochotę poczytać na ten temat więcej, to serdecznie zapraszam do napisanej przeze mnie recenzji ^.^ KLIK

Dooors:


Ja natomiast wybrałam Block b i ich najnowszy utwór Jackpot. Sama nie spodziewałam się, że ta piosenka wywrze na mnie tak ogromne wrażenie. Uwielbiam oglądać ten teledysk i nigdy mi się on nie znudzi. Tak samo jak piosenka. Zresztą co ja będę wam tutaj opowiadać skoro możecie przeczytać recenzje ^^ KLIK

~~~
Haha ale się złożyło xd Dwie piosenki które mają zrobione przez nas recenzje ;D Zapraszamy do czytania i komentowania oczywiście. Plus nie zapominajcie o ankiecie, to ważne ;D
Do jutra ^^ Dooors and Bandur
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.