30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 14 - Najrzadziej puszczana piosenka z MP3

No Comments
Kontynuujemy nasza zabawę!

Dzień 14 - Najrzadziej puszczana piosenka z MP3

Bandur:
Shinee - Last gift
Nie włączam bo jest smutna i wprawia mnie w ponury nastrój dlatego jest jedna z najrzadziej odtwarzanych piosenek. Mimo wszystko nadal nie umiem się jej pozbyć z mp3 dlatego wciąż tam tkwi czekając aż najdzie mnie ochota, żeby jej posłucha.


Dooors:


Jest trochę piosenek, które rzadko słucham i są tez takie których np nie słuchałam jeszcze xd Zwykle są to wolne kawałki, na kóre nie zawsze mam ochotę. Jednym z nich jest właśnie solowa piosenka Hoon. Jest piękna,a głos Hoon powala, jednak zwykle nie chce mi się jej przesłuchać, wiec tak sobie istnieje na moim mp3 w śród innych.



Miłej niedzieli ^^
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.