Challange na ferie czyli 14 trudnych pytań~ [DZIEŃ 1]

4 comments
Ayo~ BaDooor pragnie ciepło przywitać was w nowej serii z challangem. Po raz kolejny przyjdzie nam się zmierzyć z serią czternastu pytań. Trzeba przyznać, że te są cięższe od poprzednich - tak przynajmniej nam się wydaje. Mamy teraz wolne, dlatego możemy was zasypywać notkami ^^ Mamy nadzieję, że mordki wam się uśmiechają na te słowa~ 'kay, let's go!


Warto dodać, że challenge w połowie skopiowany jest z allkpop a w drugiej części wymyślony przez nas.

Dzień 1: Jaki debiutujący zespół z 2014 roku lubisz i wspierasz?

Bandur




Dla jednych może być to nowość, dla innych nie. Zespołem z minionego roku, który lubię i wspieram jest HIGH4. Poznałam ich podczas przygotowywania jednego z podsumowań miesiąca. Oglądając mv do Headache z miejsca polubiłam tą męską grupę. Pokochałam ich nie tylko za urocze pyszczki, ale przede wszystkim za świetne wokale i rapsy, którymi mogą się popisać. Całkiem nieźle tańczą, wspaniale spisują się na żywo a dodatkowo zawsze sprawiają, że na ustach pojawia mi się uśmiech. Wspieram ich głównie ze względu na to, że widzę w nich potencjał na dobry zespół. Ich fanklub dopiero się rozwija a w Polsce nie zauważyłam jakiejś wzmożonej aktywności fanklubu chłopców. Życzę im, żeby ich kariera rozwinęła żagle i wpłynęła na wody k-popu oraz, żeby mogli chociaż w niewielkim stopniu zaistnieć. Niedługo będą debiutować w Japonii, więc zobaczymy jak tam zostaną przyjęci. Gdybym miała wskazać inny zespół rookie z 2014 byłoby to JJCC, których też uważam za godnych uwagi. Mam jakaś taki magnes do zespołów, które nie robią podczas debiutu wielkiego szumu wokół siebie. W każdym bądź razie jeśli ktoś z was też interesuje się HIGH4 to zawsze możecie napisać, a jeśli chcecie ich dopiero poznać to za jakiś czas powinna ukazać się notka "Nieznane" z nimi w roli głównej ^^




Dooors

Zespół, który ja zdecydowanie wspieram to JJCC. Zainteresowali mnie już od debiutu i za każdym comebackiem zaskakują coraz bardziej. Pokazują swoją kreatywność i obijają się po różnych stylach. To jest w nich fajne, myślę, że mają szanse się wybić bardziej. Ich ostatni powrót był naprawdę świetny i trzymam za nich mocno kciuki.
Drugi interesujący zespół to UNIQ od zapowiedzi ich debiutu zaciekawił mnie ten chinsko-koreański projekt jakim był określany. Myślę, że zaczęło się całkiem fajnie i tylko liczę na więcej.
Trzeci zespół, który cechuje się ciekawym rytmem jest TROY. To czterech uzdolnionych panów, których nie dano mi było jeszcze poznać bliżej jednak mam zamiar to uczynić i nie zostać wyłacnzie przy muzyce. 

Jednak tak jak mówiłam jako, ze najbardziej znam JJCC to oni są najbardziej jak dotąd wspierana przeze mnie grupą z 2014 roku.




A jaki debiutujacy zespół z tamtego roku najabrdziej zwrócił wasza uwagę?
Zachęcamy do bawienia się z nami tymi wyzwaniami codziennie w komentarzach lub na waszych blogach ^^ Wyzywamy was!
BaDooor ;3 
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie Got7 *_* Uwielbiam ich :>

    Powodzenia w challenge'u ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejmuję wyzwanie! Pierwsze pytanie i takie trudne. TARGET tuż za nim HIGH4. Oba zatrzymały mnie na chwilę-co przy obecnych zespołach rzadko się zdarza. Mam nadzieję, że nie popadną w zapomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane moje ludki zrobiłam to https://mykpopdreams.wordpress.com/2015/01/30/challange-na-ferie-czyli-14-trudnych-pytan-dzien-1/ :) Dziękuję wam !!!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.