Challange na ferie czyli 14 trudnych pytań~ [DZIEŃ 3]

6 comments
Witajcie Kochani! Jak zdrowie <3 U nas dobrze, ale martwi nas, że tak niewielu z was komentuje notki, a wyświetleń jest dużo. Jak to tak, co? Okey okey, ale dzisiaj przyszłyśmy pogadać o kolejnym wzywaniu ^^ Gotowi?




Dzień 3: Dodaj łamiące serce video z Koreańskiej dramy lub k-pop mv.

Dooors


Nahh to jest trudne zadanie. I teraz wiedz czy chodzi o najsmutniejsze mv czy o łamaczy feelsów. Ale każde zadanie można interpretować dobrowolnie, więc jakoś się z tym uporamy.


Skoro ma być wyciskacz łez to powiedzmy, że bedzie. Pamiętam, że kiedys jakieś oglądałam, ale ciężko sobie przypomnieć. Jedyne, które pamiętam to takie z którego powodu płacze, ale ze szczęścia. A to chyba nie o to chodzi.
Jednak przypomniał mi się teledysk T-ara, który kiedyś oglądałam i z tego co pamiętam na końcówce się wzruszyłam. Wiec stawiam na Cry Cry od T-ara i ich długie mv.

Bandur

Ja od razu uznałam, że to powinno być jakieś smutne mv. Wyciskacz łez, coś depresyjnego. W zasadzie niewiele pamiętam takich teledysków, ale skoro mam wskazać takowe, to będzie to EXO - Miracles in December. Może żadna ze mnie fanka tego zespołu, jednak teledysk obejrzałam. Byłam ciekawa obu wersji językowych, więc obejrzałam, i? Było mi potem cholernie przykro, poczułam przygnębienie. Nie lubię patrzeć na kogoś kto płacze bo potem i mnie w oczach zbierają się łzy. Do tego dochodzi jeszcze piosenka, która tylko bardziej dobija swoim smutkiem. T^T 



Jakie są wasze typy?
See ya <3
BaDooor ^^

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Może to głupie ale One Shot od B.A.P. MV samo w sobie nie jest smutne ale gdy Youngjae został postrzelony w tych trzech czy pięciu sekundach krzyczałam, płakałam i śmiałam się jednocześnie! Przysiegam że nie wiedziałam co się dzieję xD Oprócz tego napewno Bang Yongguk ft.Yoseob- I Remember. Akurat oglądając to mv to ryczałam jak bóbr ! :')
    Kocham ale i nienawidzę takich teledyskow :D
    Ogólnie fajnie laseczki że zrobiłyscie sobie taki czternasto dniowy challenge ^^
    Stonka~
    P.s- Sorki ze nie komentowałam poprzedników ale rozumiecie szkoła (-.-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos jest w tych dwoch pozycjach zwlaszcza w I Remember. Tak jakos trzeba zajac sobie ferie xd Wiec i ty wytrzymaj szkołę, pewnie juz niedługo bedziesz miala wolne! Hwaiting.

      Usuń
  2. "Miracles in December" wprowadza mnie w melancholijny nastrój. Jak oglądam teledysk to mi się serce łamie ;_; Moje wrażliwe serduszko :<

    Według mnie smutne jest też:
    Big Bang "Haru Haru" i "Lies"
    FTIsland "Severely"

    To chyba na tyle ^^
    Achhhh~ też chcę już ferieee~ :c


    OdpowiedzUsuń
  3. Łamiące serce video? Hmmm.. w dramach chyba sobie takiej nie przypominam. Jeżeli chodzi o MV, pierwsze co przychodzi mi na myśl to BoA - Key of heart (już nigdy nie obejrzę tego przed wyjściem do szkoły ;;) Zhang Li Yin - Agape i Big Bang - Haru Haru </3
    Wszystkie są takie cudowne i wzruszające *łezka*
    Powodzenia w dalszych chellangach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno wybrać.Oprócz wyżej wymienionych dorzuciłabym MYNAME -Baby i'm sorry, JYJ- In Heaven, MBLAQ -This is War, Big Bang- Haru,Haru. Nie są to może wyciskacze łez, ale mnie wzruszyły w jakiś sposób. Dosyć dużo jest takich mv, niektóre prawie jak mini dramy.
    Stonka One Shot -dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sunny Hill - Pray
    Smutna historia, płakałam dugo po tym mv ;;

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.