Koreańska rozrywka~ (część 2)

3 comments
Witajcie Mordki~ Dzisiaj w końcu mamy dla was pozostałe cztery programy rozrywkowe. Jest to właśnie 200 post na blogu, wiec czemu by nie wykorzystać go na drugą część zaczętych w tamtym roku opowieści o widzianych przez nas variety show. Mamy nadzieję, że ta notka spodoba się tak samo jak część pierwsza. Let's start~

   


6. Mamma Mia (wł. Star Familly Show Mamma Mia) - jeden z popularny koreańskich programów, który był emitowany od kwietnia do października zeszłego roku. Nadal jednak można oglądać powtórki albo po prostu wejść na youtube KBS World i tam zobaczyć wszystkie odcinki. O czym właściwie jest program? Jest to talk-show z udziałem gwiazd, celebrytów i znanych osób, które... przyprowadzają do programu swoje mamy ^^ W każdym odcinku możemy zobaczyć relacje między gwiazdą a jej/ jego Ummą oraz popatrzeć jak sobie radzą. My z Dooors trafiłyśmy na odcinek z końmi, gdzie trzeba było się owymi zwierzakami zajmować co naprawdę było zabawne~ W programie dzieje się wiele różnych i ciekawych rzeczy, a przedstawione sytuacje są rozbrajające. W Mamma Mia udział brali Park Mi Sun, Lee Young Ja i Choi Minho z SHINee, jednak odszedł on po 5 odcinkach i zastąpił go Cho Kyuhyun. Jednak nie tylko te gwiazdy możemy oglądać na ekranie, ponieważ pojawiają się też zaproszeni goście. 





7. Hello Baby z SHINee - Chyba najlepszy z programów jakie widziałam. 
Może trochę o czym ten program jest (oczywiście dla tych co nie wiedzą.) Zacznijmy od tego, że najpierw mamy naszych bohaterów, w tym wypadku jest to SHINee. Porywani są z wytworni i zabierani na nową przygodę. Muszą się albowiem spotkać z nie lada wyzwaniem, czyli opięką na nad dzieckiem. W sumie to gratki dla rodziców, że się tak nie boją, ale skoro (może, ale pewnie tak) dostają za to kase, to czemu by nie xD. No i mamy takie małe bobo, które poznaja swoich nowych app'ów lub ummy (zależnie od zespołu). U SHINee mamy jednego słodziaka Yoogeuna, ale widziałam np, że u B1A4 były już dwa brzdące. Są one w różnych przedziałach wiekowych, wiec nie ma reguły, ale zwykle są to młode dzieciaczki. No i tu pojawia się cała zabawa. Nowi rodzice zajmują się, opiekują, bawią i zabierają w różne miejsca swoje dziecko i okazują mu miłość. W sumie tak się zastanawiam pisząc o tym programie, jaki dokładniej cel ma taki program? Ale ok nie ważne. Warto wspomnieć, że zanim zespół dostanie "pozwolenie" na opiekę, muszą przejść mały test czy w ogolę potrafią się zając szkrabem. Wiec jeżeli im się uda tada dostają się do programu.


Takie małe fan video zlepkami śmiesznych i uroczych momentów. Na internecie jest tego pełno, ale osobiście polecam obejrzeć samemu ^^

Naprawdę, program jest pełen różnych zabawnych do łez scen. Można poznać jacy chłopcy są poza sceną i w stosunku do dzieci. Chciałabym bardzo zobaczyć w tym programie U-KISS i B.A.P.






8. Weekly Idol - O tym programie raz już była  wzmianka, a raczej o jego części. Dokładniej mówimy tu o Random Dance, ale do tego jeszcze dojdziemy. Ogólnie jest to bardzo nisko budżetowy porgramy. Mamy kilka kamer, dwóch prowadzących i puste białe tło, a może raczej są to ściany. Tak czy siak wszystko rozgrywa się na białym tle. Zapraszane są zespoły czy soliści i dwóch prowadzących, przeprowadzają z nimi wywiad. Na początku śmiechy chichy aż dochodzi do poważniejszych czynów i wzywań. Mowa tu np właśnie o random dance, sexy dance, machaniem tyłkami, jakiś rożnych grach. Szczerze to nie znam tego wszystkiego, bo zwykle widziałam z tego interesujące mnie urywki (jak ktoś chce więcej na ten temat to tutaj jest wszystko rozpisane KLIK, kto wie może o każdej kategorii bedzie osobny post na blogu xd). Ale wiem, że program na pewno jest warty zobaczenia, chociażby właśnie w kawałkach.


Prezenterzy są bardzo zabawni i odważni, umieją się posunąć do wszystkiego, a najbardziej z tego lubią (tak myślę xD) macać ich wszystkich i przytulać czy bić młotkiem po głowie. Naprawdę warto, zabawa przednia a i zrelaksować się można. Hmm muszę wspomnieć, też o małym projekcie Doniego i Coniego (zdrobniale bo łatwiej xd) stworzyli swój własny zespół Big Byung. Jest to jakby małe przedsięwzięcie z członkami innych zespołów, czyli N i Hyuk (VIXX), Jackson (GOT7) oraz SungJae (BTOB).





9. One Fine Day - Przy tym nie ma co się dużo rozpisywać, oprócz tego, ze jest to naprawdę cudowna myśl. Program ten ma na celu wysłanie naszych ukochanych gwiazd.... nie uwierzycie! NA WAKACJE! Co prawda dalej pozostają w świetle kamer, ale no co jak co, mogą robić co chcą. Pojechać do kraju o jakim marzyli i pozwiedzać. Pochodzić, poszaleć, zjeść coś nowego, porozmawiać po angielsku. Naprawdę ten program to (tak mi się zdaje) nagroda dla naszych zapracowanych gwiazd. Ten program również oglądałam z SHINee, głównie po koreańsku bo byłam ciekawa, a na angielskie napisy się czekać nie chciało. Miło mi było oglądać uśmiechnięte buźki chłopaków, którzy chodzą po ulicach i robią co chcą. Mi samej się twarz cieszyła do ekranu. Jeżeli lubicie oglądać koreańskie variety show, to ten zdecydowanie musicie zobaczyć. W końcu to wakacje naszych ulubieńców! Do tej pory nie zapomnę tego kochanego Minho, który gadał po angielsku lub Onew, który starał się coś powiedzieć tak samo jak Taemin. Ah zapomniałabym bo w sumie ideą tego programu jest, że każdy z zespołu jedzie do innego państwa, wybranego przez siebie. Z tego co udało mi się gdzieś tam zauważyć to VIXX mają teraz lub nagrywali ten program i oni natomiast jeździli parami. Ale to juz pewnie jak ustali ich wytwórni i oni sami.










Tak i tak się kończy nasz 200 post. Może nic specjalnego, ale wreszcie skończyłam tą drugą cześć Koreańskiej rozrywki, od której zabierałam się od roku xD Wiec wee gratulacje dla mnie. 

Mamy nadzieje, że kolejne setki postów miną równie szybko hahah ^^
Tym czasem zapraszamy na inne nasze posty. 
Może jest coś o czym chcecie przeczytać?
Macie jedyna, niepowtarzalną okazje by nam pod tym postem powiedzieć.
haha
Trzymajcie się ciepło i do następnej notki <3
Dooors <3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Szukałam, szukałam i się nie doszukałam, także polecę jeszcze Idol School! W programie kilka zespołów rozmawia i wykonuje różne zadania, nagrodą są różne dodatki do sceny na której będą występować w kolejnym odc. (światła, ilość kamer, wizualizacje w tle itp.) Ogólnie polecam, bo bardzo fajna produkcja :D Odcinek z AlphaBAT, Royal Pirates i EXID był mega! Tyle się działo, a jak można się uśmiać! ^_^ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś trafiłam na Weekly idol z B.A.P. Jak Ja się uśmiałam, gdy prowadzący mierzył ich pośladki i mieli za zadanie potrząsać każdy inną częścią ciała (Zelo mnie wtedy rozbawił-wyglądał trochę jak kłoda drewna a przecież wiem jak potrafi się ruszać). Polecam może aż rozboleć brzuch ze śmiechu.
    Gratuluję-200 post to nie lada wyczyn:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha widziałam, jak im mierzyli tyłeczki i aż zazdro, że mogli sobie pomacać ^^
      Te odcinki zawsze potrafią rozbroić xD
      A dziękujemy, dziękujemy <3

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.