Challange na ferie czyli 14 trudnych pytań~ [DZIEŃ 8]

2 comments
Hej, hej, Jak zapewne już wiecie, przed chwilą dokładnie minął nam 200 post a to jest już 201 xD Wiec lecimy dalej z naszym challengem! (P.S K-Dreams News będzie jutro ;)




Dzień 8: Wybierz tylko JEDNĄ ulubioną piosenkę z każdej ulubionej grupy. (^This)

Dooors


Oh mamy kolejne "bardzo łatwe" zadanie xD Ale jak każą, to każą haha. Stawmy czoła temu czego nigdy nie chcieliśmy od nikogo usłyszeć "Jaka jest twoja ulubiona piosnka?". No właśnie jaka? DLa nikogo nie jest to łatwa decyzja, bo typu mnożą się w zastraszającym tempie. Jednak nikt nas za ten wybór nie będzie osadzał, wiec wystarczy napisać coś co uważamy za słuszne, w końcu to zabawa ;) Także Let's go!

SHINee - Romeo and Juliet. 

Hmm jest to piosenka, która mi się tak naprawdę nigdy nie nudzi. Mogę jej słuchać wiecznie w kółko i nie będę miała jej dość. Nie wiem co ona ma w sobie magicznego, ale to jest mój typ u SHINee (+ wiele wiele innych xd) W sumie ta piosenka, zawsze byłą dla mnie tą tajemniczą, od niedawna znam jej prawdziwy tytuł, a słucham od 3 lat xD 

B.A.P - One Shot

Ah ta piosenka pojawia się zawsze przy każdej okazji. Jest dla mnie ważna, co mogłam już mówić wiele razy. To porostu moja osobista biblia!

U-KISS - Someday

Jest to podobny wybór co do SHINee. Przy okazji tej piosenki, mogę tak po prostu zamknąć oczy i oddać się myślą. Jest ona bardzo nastrojowa. Uwielbiam ją. 

BTS (Rap Monster, Suga, Jin) - School of Tears

Teraz tak przed debiutowo, ale bardzo lubię tą piosenkę z powodu jej tekstu. I nie wiecie jak bardzo była pomocna podczas pierwszych starć z liceum.


Bandur

SHINee - Symptoms  
  
Już kiedyś wspominałam dlaczego tak bardzo lubię tą piosenkę. Od pierwszego przesłuchania stała się dla mnie wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju. Zawsze mam ciarki kiedy jej słucham, po prostu ma w sobie swoistą magię. Lśniący mają mnóstwo piosenek, które uwielbiam ale skoro muszę wskazać to zawsze będzie Symptoms.

B.A.P - Excuse me

Świetny, energiczny kawałek, który zawsze wprawia mnie w dobry nastrój. Idealny na karaoke, bo dobrze się go śpiewa i rapuje.

U-KISS (AJ and Kiseop) - Obssesion     

Naprawdę bardzo lubię słuchać tej piosenki. Pomimo, że wynokuje ją tylko dwóch członków zespołu nadal uważam tę piosenkę za jedną z najlepszych. Do tego kiedy zobaczycie co AJ i Kiseop robią podczas występu to powinna się sposobać jeszcze bardziej :3

BTS - Intro (O!RUL8,2?) 

To dla mnie bardzo ważna piosenka, której słowa w trudnym momencie wyciągnęły mnie z dołka o czym też już chyba raz napisałam.




Tak wyglądają nasze typy.
A wy.. wiecie co robić ;) Czekamy na komentarze.

Swoją drogą zapraszamy też na Random, gdzie zaczęłyśmy wiecej działać tak bardziej od siebie.
KLIK

BaDooor <3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. O Boziuniu jak mam wybrać tylko jedną?
    B.A.P- One shot- Bardzo ją lubię od kiedy pierwszy raz zobaczyłam i usłyszałam. Zawsze na mojej playliście.
    BTS- tu mam problem, nie mogę się zdecydować ...Let me know- Rap Monster i spółka odwalili kawał dobrej roboty. Jak zaczynam słuchać nie mogę przestać -hipnotyzujące dźwięki i głosy.
    Block B- Very Good- Szaleństwo! -Za to ich lubię.
    VIXX-Hyde- to przez refren i rap Ravi'ego
    Za dużo nie napisałam dlaczego akurat te utwory, ale nie potrafię po prostu przypadły mi do gustu i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat czytając tego posta słuchałam Excuse Me :D
    Cóż jako BABY lubię wszystkie piosenki bapciaków ale jakbym miała wybrać jedną jedyną była by to Punch. Nie wiem dlaczego ale wydaję mi się ona taka w stylu B.A.P ^^ Dużo ruchu, energiczna, i Dae może się wykazać :pp
    Następnie było by Fantastic Baby od BIG BANG. Och ten kawałek porusza nawet nie k-popera ~
    Take out od Untouchable sprawia że ja zaczynam śpiewać co pewnie jest dziwnym zjawiskiem xdd
    Pozdrówki ;*~
    Stonka .

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.