Challange na ferie czyli 14 trudnych pytań~ [DZIEŃ 7]

4 comments
Aigoo~ Nie, nie, nie. Zażalenie dnia: Tylko tydzień ferii T^T ok koniec.
Dzień siódmy czas zacząć, a może skończyć ciekawym wyzwaniem. Co wy na to? 


Dzień 7: Masz szanse dać specjalny prezent swojemu biasowi, co to by było?

Bandur

Z początku nie miałam bladego pojęcia jak odpowiedzieć na to pytanie, w końcu prezent dla biasa nie może być byle czym. Wydawało mi się, że to bardzo trudne wybrać taki podarunek. Leżałam sobie wczoraj w łóżku i nagle doznałam olśnienia. Może nie jest to coś wyrafinowanego czy z najwyższej sklepowej półki. Gdybym miała dać coś Jonghyunowi były by to świeczki zapachowe i mięciutki kocyk, Dlaczego? Ponieważ on od jakiegoś czasu po prostu je uwielbia, a nawet jak sam przyznał kolekcjonuje. Zdecydowałabym się na przyjemne, delikatne zapachy bo takie lubi. A kocyk? Jjong prowadzi nocny tryb życia, a według niego byłoby idealnie gdyby cały czas panowała noc. Stąd też pomyślałam, że miło jest przytulić się do czegoś mięciutkiego lub najzwyczajniej w świecie okryć się ciepłym kocem przy oglądaniu filmu (co Dino też lubi robić). Myślę, że ten prezent by go ucieszył ;3 


Dooors

Prezent dla biasa, hmm tak to ciężka rzecz zważając, że oni mogą mieć wszystko co chcą, a i strony fanowskie potrafią się wykosztować. Kiedyś zawsze myślałam, że chciałabym dać Yongguk'owi Tygryska w mini koszulce B.A.P i może polską flagą. Jednak wiedząc jak wiele on ich dostaje nie staje się to tak wyjątkowe. Moją pierwszą myślą był zwyczajny list, do którego napisania zabieram się od jakiegoś czasu (i zrobię to w tym roku), w którym napisałabym ważne dla mnie rzeczy. Myślę, że oprócz tego mogłabym mu podarować misia Kubusia Puchatka by Tygrysek miał przyjaciela albo płytę z jakimś jazz'owym brzmieniem.
W sumie nic nie wydaje mi się wyjątkowo odpowiednie. Ale jedno wiem na pewno, że ucieszył by go datek na rzecz dzieci. On je kocha i mówił kiedyś, że jak bedzie miał dużo pieniędzy to jakąś jej część przeznaczyłby na nie. 



Ah tu również trzeba ruszyć głową. Piszcie swoje odpowiedzi w komentarzach <3
BaDooor ^^
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Gdybym miała biasa i kasę to bym mu dała bilet do Polski xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... Youngjae dałabym jakąś kolekcję okularów xd. Ale takto uzbieralabym całą drużyne Kubusia Puchataka i rozdzielila pomiędzy każdym z bapciaków ^^
    Tygryska dałabym Gukowi :)
    Królika- Channiemu xd
    Puchatka- Damchu ~
    Prosiaczka- Youngjae ^^
    Tygryska -Moonowi <3
    Maleństwo -Żelkowi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurwarszawa nie hoduje... nie z tego konta pisałam -.-

      Usuń
  3. Czy Ja też mogę złożyć zażalenie? Czemu pytania są co raz trudniejsze? Z przykrością stwierdzam, że nie jestem wstanie przebić przedmówczyni. Stefa The Best.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.