Challange na ferie czyli 14 trudnych pytań~ [DZIEŃ 10]

1 comment
Hej, hej Bund powrócił i już razem możemy zrobić challenge z dnia dziesiątego. Gotowi?


Dzień 10: Wybierz ulubioną fryzurę biasa z ulubionych zespołów.

Dooors

Kolejny challenge wzięty z naszych głów. Coś lekkiego, może trochę łatwiejszego, kto wie ^^ Ale zaczynajmy. 

SHINee

Mój bias z Szajniaków to Key, jeden z pierwszych, a moja ulubiona jego fryzura to chyba zdecydowanie... shit... moje dwie ulubione to xd:


B.A.P

Czas na ultimate biasa - pana Yongguka xD Ładnemu człowiekowi, jest we wszystkim ładnie kurdełka.



U-KISS

No to czas na gołębia Eli


BTS

I tu mamy problem, bo nie mam jako tako biasa w Bangtanach. Uwielbiam ich wszystkich i ciężko mi wybrać jednego. Co ja mam począć?


Wybieram Sugunia, bo mam apelacje by nie ścinał włosków (może tylko troszkę), bo pewnie znowu by mu je jebneli na pół czoła, no i nie zmieniaj koloru, ten jest taki śliczny!! 
Do reszty chłopaków nie mam zastrzeżeń, zawsze maja fajne fryzury ^^

SHINee

Dokładnie wiem, której fryzury JJonga bym NIE wybrała. Trochę większy problem stanowiło wybranie ulubionej, a tak właściwie dwóch. 

 

B.A.P

Poza Zelo, biasuję cały zespół ale, że to on pierwszy mnie zauroczył dodaje własnie urocze makane ^^

 

U-KISS

Wybór padł na Kiseopa, moje całuśnego ulubieńca <3

 

BTS

Spośród Bangtanów ciężko jest wybrać jednego, ale do dłuższego czasu RapMon ma 1% miłości, więcej so you know.


~*~

A wy? Jakie wskazalibyście fotki? 
Piszcze w komentarzach ^^
See you tomorrow!
BaDooor <3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Ej no. Dlaczego macie takie pytania nad którymi nie muszę główkowac ani chwili ? :pp
    Cóż jako że B.A.P to dla mnie super zespół pozwolę podzielić się swoją opinią na temat fryzury każdego z członków.
    Yongguk- era 1004, w czarnym mu do twarzy. Ale oprócz tego podobały mi się jego włosy w MV do Coffee Shop~
    Himchan- również era 1004; ale też era One Shot. Uważamzże Chanowi baardzo do twarzy w ciemnych włosach (cóż wkońcu visual, mu w wszystkim ładnie xd)
    Daehyun- jego czarne włosy z ery japonskiego Excuse Me. O mój boże. Chyba nawet miałam palpitacje serca gdy pierwszy raz zobaczylam zdjęcie zapowiadajace MV ^.-
    Youngjae- on mi się podoba w wszystkich włoskach. Zwłaszcza w tych czarnych również z ery 1004, ale fajnie mu było jak miał krótkie blond do Stop It. Wyglądał wtedy tak słodziutkoo *.*
    Jongup- zdecydowanie era 1004 i Badman. Jesus. Te jego fioletowo- różowe włoski strasznie mi się podobały :) Lubię też jego blond pasemka z przedziałkiem po środku gdy ma taki makaronik na głowie xD
    Żelek- cóż jak dla mnie maknae B.A.P najliej wygląda albo w blomdzie (Warrior) albo w brązie (Excuse Me) ale on ma tak samo jak w przypadku Chana. Ładnemu w wszystkim ładnie ;3
    Teraz Shinee (woo. Ten kom będzie długi ~)
    Onew- tutaj podobaja mi sie jego włosy z ery Everybody. Według mnie serio wygląda zajebiscie *.*
    Jonghyun- również era Everybody. W sumie takie ciacho może mieć chyba wiadro na głowie a i tak będzie wyglądał so hot (coś jak Himchan:D )
    Key- och, uwielbiam go~ W pełni się zgadzam z tobą Dooors. Te dwie fotki które wybrałas to mój typ Key.
    Haha Minho- tutaj chyba nie ma większego wyboru. Minhojak dobrze ppamietam zawsze miał ciemne włosy <3 i w takim ciepłym brązie i grzywecce jest mu do twarzy.
    Temin- ugh, dzieciaku.... zdecydowanie era Everybody. Nie nie dlatego że pokazał swój abs xdd Ale serio wygląda super w czarnych włosach :)
    No to się rozpisałam! Ugh , do szkoły zaraz nke zdążę!
    Papa i do jutra dziewczynym odpoczywac mi tam : pp
    Stonka ~

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.