Challange na ferie czyli 14 trudnych pytań~ [DZIEŃ 13]

1 comment
Ay Ay~  Co tam u was Mordeczki? Jak tam ferie? My niestety swoje już kończymy a z nimi kończy się i challange. Dzisiaj przedostatni dzień naszych zmagań z trudnymi pytaniami. Tym razem pytanie wymyślił Bandur. So brave yourself guys~


Dzień 13: Wybierz jedną płytę z dyskografii ulubionych zespołów.

Bandur

Skoro pytanie było moim pomysłem to mam dzisiaj zaszczyt zaczynać XD Teraz też posłużymy się naszymi 4 zespołami. Zobaczymy co też wybrałam~

B.A.P 


U Królików wybrałam ich pierwszy full album - First Sensibility. Bardzo długo trzeba było czekać na taką ilość piosenek jaką zaserwowano na tym krążku. Mamy tutaj różnorodność stylów, więc płyta szybko się nie nudzi i można słuchać jej godzinami. Znajdziemy tutaj spokojniejsze rytmy, które odbiegają stylem od "złego" wizerunku chłopców i pokazują ich romantyczniejszą stronę. Generalnie przy tej płycie świetnie się relaksuje, odpręża i oczyszcza umysł ^^ 

SHINee


Cóż, Lśniący mają naprawdę cudowną dyskografię i uwielbiam słuchać ich piosenek - nie ma się co dziwić, w końcu to pierwszy ukochany zespół. Zastanawiałam się trochę, który album wskazać jako ulubiony i myślę, że będzie to Everybody. Utwory z tej płyty naprawdę maja w sobie coś nowego, świeżego, SHINee poszło trochę bardziej w elektroniczne brzmienia. Pomińmy fakt, że to właśnie na tej trackliście jest moje ukochane Symptoms~ Chyba nie muszę już więcej mówić, dlaczego wybrałam akurat ten 5 mini album ;3 

U-KISS


Przy wyborze tego albumu kierowałam się raczej ilością piosenek, które lubię na danej płycie. W sumie mogłam wybrać inny, ale ten szybko wpadł mi w ucho i piosenki są naprawdę dobre. Tutaj mieliśmy jeszcze okazję usłyszeć AJ'a, którego trochę mi brakuje na nowych krążkach Całuśnych :C Kto jeszcze nie miał styczności z tą płytą to gorąco polecam ją przesłuchać <33

BTS 


Ten album jest krótko mówiąc ZAJEBISTY! Kompozycja tych 14 piosenek zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie już przy pierwszym przesłuchaniu. Trochę przekonywałam się do promującego płytę Danger, gdyż z początku wydawało mi się być trochę dziwne. Co lubię w tej płycie? Rapsy, przede wszystkim rapsy <3 Bangtanty zafundowały kolejny już z serii Cypher Pt.3 Killer, którego uwielbiam równie mocno co dwa poprzednie. Wokale chłopców są naprawdę dopracowane i świetnie się ich słucha. Mogłabym napisać elaborat na temat tego abumu, ale nikt by tego nie przeczytał, więc musi wam wystarczyć ta krótka opinia <ok>


Dooors 

Wybranie albumów, też nie jest zawsze łatwe xd

SHINee 


Wybrałam The Misconception of me, posiadam tą płytę w domu i pamiętam jak na nią czekałam, jako na drugą część The Misconception of you. Jest ona moją ulubiona bo uwielbiam wszystkie piosenki, jakie na niej są. Jest ona w trochę mroczniejszym klimacie niż poprzednia. Po prostu cudo!

B.A.P


Pamiętam jak czekałam na teledyski z tej płyty! A później na sama płytę. Obiecywałam sobie, że kiedyś ją kupię i w końcu gdy ją zamówiłam pozostało jedynie czekać aż przyjdzie.
Uwielbiam ten mini album i piosenki jakie się na niej znajdują. Są bardzo różnorodne i to chyba jest najlepsze!

U-KISS


Druga płyta, którą bardzo chciałam mieć, ze względu na piosenki jakie się tam znajdują.
Nic tylko słuchać całymi dniami.

BTS



BTS jak na razie nie zawodzi mnie jeżeli chodzi. Dziesięć piosenek a to dalej jest mini album. Po prostu są niemożliwi, z każdą płytą dają nam dużo piosenek twierdząc, ze to jest mini a nie full album. Bardzo lubię tą pozycję, zwłaszcza tytułowe N.O.



Czekamy na wasze odpowiedzi ^^
BaDooor <3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. B.A.P-One Shot- Tytułowy utwór należy do moich ulubionych, jak dodamy "0" i "Coma" do szczęścia nic więcej nie potrzeba:))
    BTS- Dark&Wild- "Danger" nie zrobiło na mnie wrażenia dopóki nie usłyszałam tego utworu wykonanego razem z THANH(nie wiem jak się odmienia) i nagle olśnienie- ale świetny kawałek. Plus rap i dużo utworów. I nóżka tupie, bioderko się kręci.
    Block B-Very Good ( wahałam się pomiędzy Very Good a Blockbuster)-uwielbiam tytułowy utwór," Be The Light " jest drugim świetnym kawałkiem można słuchać i
    słuchać.W tym szaleństwie jest metoda"))
    VIXX-Voodoo- dużo fajnych utworów. Do wyboru taneczne, ballady i rap Ravi'ego-miód na moje serce.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.